finns inget finare!

åhh nej, de gör de fan inte! sån kärlek för min lilla snuttis! bara kolla på henne! :D











efter 1000000 försök att fånga ett leende eller skratt på kort gav ja upp, men fick ju alla dessa! :D




imorn ska min lilla tjej vaccinera sej, för första gången
. första sprutan, fy fan... själv e ja otroligt spruträdd. hoppas inte hon blir allt för ledsen. kommer att vara riktigt hemskt då, för båda. om ja får lov att vara lite egoistisk :P
vi ska alltså till bvc, hoppas på att de blir en mätning denna gången oxå :) vill veta hur mycket längre hon blivit!

o nu hörde ja precis henne börja vakna till... inte långt kvart tills ja måste springa o "rädda" henne. hehe.
o nu hörde ja henne igen... ska passa på att tvätta ansiktet nu inna hon vaknar. o smörja in mej.

Kommentarer
Postat av: Sarah

gud va fina ögon hon har :)har hon fortf. inget namn?

2009-03-11 @ 12:52:03
Postat av: Rövarmamman

Så söt hon e!! Min lilla prinsessa ska också få sprutan, hon får sin på måndag stackars liten! Vi fick barn nästan samtidigt, jag har följt din blogg sen du va gravid, men inte haft någon egen då jag tog en bloggpause för några år sedan. Men bestämde mig för att återuppta skrivandet:)

Hoppas ni får en fin helg. mvh//Mikaela R

2009-03-21 @ 22:23:26
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Kanellbulle bjelkerud

Gud vad jag älskar er ! :) helt sjuuukt cp söt är hon!

2009-03-25 @ 02:39:54
Postat av: Jennica

Hej Julia.. Grattis till lilltjejen.. verkligen jätte sööt.. ser fram emot att få träffa er =)



KRAAM =)

2009-03-25 @ 20:04:08
Postat av: emma

Vilka vackra ögon hon har din lilla tjej :)

Är du eller pappan utländsk? Kanske konstig fråga, men ändå .. haha

2009-06-05 @ 15:23:20
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0