till mina, en eller flera, små fegisar.

sofie
namnförslag så tycker jag bebisen ska heta bajskorv

hanna
tycker bajskorv låter bra sofie men varför inte diarrena


en o samma peson!?
gud du måste ha så fruktansvärt tråkigt liv.

o sen vart detta "hat" kommer från, ja de har ju inte me min bäbis att göra iaf! börja i terapi istället för att "tracka" min blogg, de är mycket mer konstruktivt sätt att ta i tu me dina, väldigt uppenbara, problem. eller så kanske du fortfarande är i kiss o o bajs åldern, de skulle ju förklara varför du inte än lärt dej, att man ALDRIG går på nåns barn me sånna kommerntare. barn e helt oskyldiga, o ska aldrig behöva bli påhoppade.

du kanske känner mej? har ja kanske vart elak mot dej för längesen, ja va ju väldigt elak mot många förr... om ja skadat dej på nått sätt, o detta är ditt sätt att "ge igen" så är de lika lågt ändå, min dotter har inte gjort ett skit. omoget o lågsinnt.  den ursäkten du förtjänar, om de är så att ja gjort dej nått, förtjänar du inte längre.

o om de är så att du tänker göra de till en vana att kommentera min blogg, så tro inte att du någonsin kommer få den här uppmärksamheten igen. ja kommer bara ta bort dina kommentarer ( eller era då, men ja tror att du är en o samma tönt!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att folk ska vara så omogna, jag som hade hoppats på fler bilder på bebisen och lite uppdatering om hur det går :)

2009-02-12 @ 01:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0