v.32 plus 4.

nu när ja skrivit de förra inlägget om min syn på vårt materiella samhälle, så kanske de kan verka skummt att ja skriver om vad ja köpt o ska köpa. men, om man då läser vad ja köpt, o vad ja ska köpa, inser man att de är "nödvändiga" saker, för bebisen, o för mej. ( o sen skrev ja oxå i inlägget om pengar att ja älskar att shoppa, men köper smart, o saker ja behöver) vill bara skriva detta, så de inte ser ut som ja har fett mycke dubbelmoral.
nu när ja fått nära 100 läsare ida :) tack för att ni snubblat förbi, varenda en! förresten. 
kan passa på att säga en annan sak oxå, ja kan inte stava! ja vet, hoppas att ja inte blir tagen mindre på allvar för de :)

min lilla/e ligger så jobbit i magen! den har borrat in ett litet knä eller fot (eller armbåge, eller hand) under mitt högra revben. detta är inget nytt, den älskar att ligga så, tyvärr, för de gör ont! ja sitter här o masserar magen o försöker få den att flytta på sej. (de gör den oftast när man klappar magen) men den verkar sova som en stock, hehe. eller så vill den bara inte flytta på sej, hehe lika envis som mamma kanske, eller till o me lika envis som pappa! han e envis asså. hehe.  den kanske ligger där inne o tänker "nähädu! ja ligger bra så här! o flytta mej tänker ja inte." haha, vem vet ;)



min vackra älskling.
väldigt tydligt pappas öron! ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hejhej vad har du fått för förslossningsdatum? jag fick 25 dec :) så jag längtar, vilken fin mage du har, lycka till med bebis och med bloggen :)

2008-10-29 @ 06:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0