v.32 plus 3 köpt en super fin mobil att hänga över vaggan!

ida först hämtade ja mitt paket. försökte faktiskt gå den dan ja skrev att ja skulle de, men hittade inte till rätt affär. så ida fick mamma hjälpa mej hitta rätt, hehe. hon kan namnen på gatorna. de kan inte ja, tyvärr. kaninoverallen på kortet, o nalleskallran var där i :) hade helt glömmt att skallran va me. o ja va oxå osäker på va de va för overall hehe, men de va en kanin :D dom här grejerna fick man när man börja prenumerera på vi föräldrar, ja fick 6 månader med den tidningen, o då fick ja oxå dom här sakerna, som en present av min syster. i sommras förresten! till min födelsedag, den 25 juli. fan vilken tid de tog att få dom!


            
på vägen till äffären där vi skulle hämta paketet, gick vi in i en nyöppnad ekologisk barnäffar, o ja hittar den underbaraste mobil! (den på kortet) en stor fin, färgglad fjäril :) perfekt för att ha över vaggan, när den lilla tarsej en tupplur eller vilar lite :D den är i dom färgerna som en liten bäbis kan uppfatta oxå, de va precis de ja ville ha! när dom e så små kan dom nämligen inte uppfatta alla färger, utan bara grundfärgerna, har forskare kommit fram till. så den e perfekt som första mobil, stora ordentliga former oxå, tror de här blir jätte bra! o så "flyger" den så fint oxå, hehe, ja är så nöjd! fast egentligen hade ja inte tänkt att köpa nått nu, ja ska gå o handla me min kille denna månaden, o hade tänk köpa allt som e kvar då, så han oxå får välja saker... hehe men de gick inte att hålla sej.



nää men resten av gejerna ska vi köpa tillsammans, de ju inte bara mitt barn, hehe så de e ju inte bara ja som ska få allt de superroliga, som att shoppa bäbis saker tex ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du ska få bebis! Längtar tills jag också skaffar mig en!

2008-10-27 @ 19:27:59
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh, grattis till den lilla!



tävla gärna om en fin lila skinnväska inne hos mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0