v.32 plus 5, tjocka bäbisar...

ja har pratat mycket om tjocka bäbisar dom sista dagarna, me olika personer. gjorde de ida oxå då ja träffa min  barndomskompis, ja kännt sen dagis :) alla vet ju, att tjocka bäbisar e gulligast! de e ju bara så, ju tjockare destå bättre :) hehe. sen ska man sjklart inte göra sina barn överviktiga, asså när dom kommit ur bäbis stadiet, o slutat amma osv. ja kommer inte ge mitt barn pizza för att göra den tjock haha. men då när dom e bäbisar. då, då är de så underbart att dom e knubbiga hihi. hoppas min bäbis får riktigt runda kinder, de så fint!
tror den får de :) både ja o pappa va tjocka bäbisar, hehe, o hade värsta kinderna.



skit kul! en tjej ja känt för flera år sen, hittade min blogg o skrev:

Hej julia kanske kommer du i håg mig men jag hitta dig på gravid.se i allafall de är sara i från guldheden med nathalie o louise o diana o therese o hela köret ser att du ska ha barn den 19 december jag ska ha 20 december kanske ses på bb jag ska föda på östra . men du får ha de så bra lycka till med förlossningen

kommer absolut ihåg! o hon lämnade sin mail, så ja kommer höra av mej. gud va kul att vi ska ha bäbis samtidigt! hoppas hon vill ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0