ja är beräknad den 19 december :)

mikaela
Hejhej vad har du fått för förslossningsdatum? jag fick 25 dec :) så jag längtar, vilken fin mage du har, lycka till med bebis och med bloggen :)

tack så jätte mycket! :) ja är beräknad den 19 december. va kul, din bäbis i magen e bara 6 dagar äldre än min då! hihi  :P ja längtar oxå! shit va man längtar, sitter med alla fina saker ja köpt till bebisen, kollar på dom små kläderna, o längtar! kan sitta o kolla på mina ultaljuds bilder o fantisera om alla detaljer ja "tycker att ja ser" har den inte lite pappas nästa oxå kanske, öronen är hans iaf! o är de kanske min panna? har den inte en liten super söt tjockis mage, ja tycker de ser ut så  ;) fasten dom inte ska ha börjat lagra fett vid den veckan som bilderna togs. tycker ja de ser ut så iaf! hehe :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

De e så härligt, jag ja ligger och kikar på min mage och fantiserar vad den lille gör därinne när de känns som att hon möblerar om alla mina organ :) Jag räknar ner och längtar såå mycket! Tack för ditt svar. Ha en mega toppen dag//m

2008-10-30 @ 14:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0