v.32 plus 6

mikaela
De e så härligt, jag ja ligger och kikar på min mage och fantiserar vad den lille gör därinne när de känns som att hon möblerar om alla mina organ :) Jag räknar ner och längtar såå mycket! Tack för ditt svar. Ha en mega toppen dag//m

ja precis, hehe sitter jämt o undrar o tänker på vad den gör där inne. om den kanske suger på tummen? hihi. kanske tappa den tummen o de är därför de är såna "panikslagna" rörelser där inne ibland, haha. ibland känns de som den gör massa kullerbytter på rad, då undrar man ju om den tycker de är kul? hehe, vad skulle man inte göra för att veta vad den gör där inne! ja de där me att möblera om organen! haha, känner ja verkligen igen :/ de känns som dom knappt får plats längre. barnet har knuffat upp dom, o sen ligger den o sparkar på dom oxå. haha. men de värsta e när den sparkar neråt, typ på urinblåsan o annat... haha känns riktigt jobbit, man känner sej kissenödig, även om man kissat för 5 min sen. väldigt skumm känsla :/ men värst tycker ja de är när den lille/a lägger sej o trycker nått mot lungerna o revbenen, kan göra ont :/ ush ush. a gud ja, nerräkningen har börjat! de är inte långt kvar :D man längtar mer o mer för varje dag som går. börjar nästan bli outhärdligt! man vill bara känna sin lilla bäbis ligga på ens bröst. man villl bara ha den framför sej, o se den vackra lilla ansikte. vill inte vänta längre. vill ha min lilla älskling här nu :) men de måste man ju tyvärr :/...
tack sj! hihi, blir glad att du skriver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0