besviken!

ja va på ett "minnes uppträdande" på världskultur museet, de var 10 år sen branden på hisingen. de skulle vara 0 till 100 liksom, blandade åldrar, va vi förstod de som... men när vi kom dit, visa de sej att de bara va tonåringar, fjortisar o skitungar. ursäkta mej, men e lite irriterad... o några i vår ålder, o några lite äldre. alltså bara ungdomar, o visa unga vuxna om man säger så :P. de behöver ju inte vara nått fel på detta, men grejen va den att alla gick omkring me värsta fientlig attityd, kolla snet på varann. de blev tillome bråk! shit asså, ja kände bara va gör JAG här. o sen kände ja mej så besviken, på allt folk. de här va arrangerat i minne av, o för att hylla dom som gick bort i branden. de va bra arrangerat, dom som jobbade där ska verkligen ha plus poäng, de va proffsigt gjort allt. o dom va bra när dom presenterade dom som uppträde osv (tyvärr va uppträdandena inte bra :/) men så kommer alla vi dit, o visa kommer me den jävla attityden, o vissa tillome viljan att bråka. va e de för respekt! vad e de för hänsyn till alla som gick bort, alla som känner nån som gick bort, o faktiskt va där för att hylla dom o visa sin respekt. eller vi andra som va där utan att känna nån, men ville hylla dom. ush så besviken ja blir!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tusen tack för din kommentar söta du! Kram

2008-10-27 @ 00:58:40
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN

kolla in min tävling om två ansiktsmasket pluss en överraskning på min blogg, kolla länken:

http://josselee.blogg.se/2008/october/min-forsta-tavling.html#comment



Kolla även min budgivning på en helt oanvänd klänning!

2008-10-27 @ 13:04:12
URL: http://josselee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0