v. 37 plus 1

paniken börjar komma, sakta men säkert...

haha! nää.men lite smått faktiskt, ja måste verkligen köpa dom sista bebis sakerna! o inreda min lägenhet kart! o bunkra me massa mat i den nya lägenheten... lite små panik asså. bebisen kan faktiskt komma närsomhellst. även om de är vanligast att man går övertiden, så är de inte ovanligt att den kommer för tidigt heller. från o med v. 37 brukar bebisarna komma... gud, ja vill hinna klart allt! ush, ja måste hinna klart allt fan!
ja har inte kommit iväg till stan än, som ja trodde ja skulle iväg häromdan. men ja hoppas min pöjk kan imorn. för de känns inte bra asså... vill va klar. dom flesta har ju packat väskan redan, o ja har inte ens allt som ska vara i väskan!


tunna mössor,
tjock mössa,
vantar, (som är vind o vattentäta, när de snöar o blåser)
tossor, (som är vind o vattentäta, när de snöar o blåser)
halsduk... eller..? haha.
pjamas,
nappflaska,
blöjor,
våtservetter,
badojla,
1 till sett me lakan o örngott,
handukar.

sen har ja massa grejer redan. men detta behöver ja oxå. senast får ja köpa de nån gång under nästa vecka. men de hade känts så bra att göra de imorn.
så ska ja köpa tröjan me grodor oxå :D så fin den är!

Kommentarer
Postat av: Dita

Hej Julia!

Har följt dig lite från gravid.se

Tänkte bara fråga och hoppas att allt är bra med dig?



Hade jag varit dig hade jag packat min väska, även om jag var först föderska så kom min son tidigare än beräknat.

Och allt det där man skulle hinna göra och få med sig han jag inte :S



En liten tankeställare bara försök att få allt gjort kram på dig.

2008-11-29 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0