v. 35 plus 1.

ja har börjar få förvärkar oftare på dom sista dagarna, typ dagligen.  blir lite pirrig o glad när dom kommer, hihi. de känns så verkligt att förlossningen snart ska komma, när ja har sammandragningar. o de känns bra att min livmoder "övar" eftersom den inte gjort de överhuvudtaget, tills nyss. dom är inte alls jobbiga, pytte pytte lite "obehagliga", om man ens kan kalla dom de. men inte jobbiga, blir ju glad när dom kommer, haha. visst känns de som mens värk o de gör ju "ont", o att magen liksom dras ihop, känns jätte konstigt. men som sagt, de känns liksom spännande!

ida e ja sjukt trött igen, min mamma o min killes mamma träffades o tog ett glas vin :D igår på en krog i närheten (vi bor i samma område) de va ganska sent, men dom hade aldrig träffats på de sättet innan, så de va ju värt de även om de va sent. tycker de är kul att dom umgås liksom, dom har börjat smsa till varann på sista oxå hehe. gulligt :) men hon följde typ mamma in på våran gård, så ja hörde dom prata utanför. ja vinka i fönstret att dom skulle komma upp istället för att stå ute i kylan. hehe, så var min älskling på väg oxå, så vi hamna i köket allihopa, o drack te o pratade tills 3 på natten. gud va trött ja va egentligen. men de kändes så mysigt. kändes så  bra att vi alla 4satt o prata o umgicks :D men de kommer vi garanterat att göra i fortsättningen, men inte så sent då haha.

hade en så bra natt, o dag, me min älskling. så jävla underbart! finns inte ord.
ja o min älskling prata lite namn oxå... :D vi båda har fastnat på namn på A. hehe finns så fina namn på a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0