v. 35. o ultrajud :D

Nu väger bebisen nästan 2,5 kg och är ungefär 45 cm lång.

Denna vecka kan bebisen stoltsera med fingernaglar och ett par fullt fungerande njurar. Levern kan nu också bryta ner en del avfallsprodukter.

din livmoder har utvidgats till 1000 gånger sin normala volym.

 
(babycenter)

ultraljudet
pappa va frisk! o fick se sin bäbis för första gången live! ;) hehe. vi såg huvudet, men oxå ansiktet! ja såg verkligen antydan till ögonen, näsan o munnen, visst va de suddigt, men man såg att de va de de va :D
den hade lagt sej me huvudet ner.. hehe som ja inte trodde den hade. men de hade inte fixerat sej än (när den gjort de kanske ja kommer känna av de)

sen har ja faktiskt köpt en soffa ida! min mamma o pappa lekte flyttgubbar :P haha! så vi flytta in den i min nya lägenhet, kändes jätte bra, men från att gått upp tidigt till barnmorskan, o sen flyttat grejer till halv 10, så är ja helt slut! asså HELT slut, mina be skakar när ja ligger ner, har aldrig hänt mej innan. mina muskler typ strejkar verkar de som, haha. nu ska ja ta mej ett varmt bad, o sen ska ja o min älskling lägga oss o sova :D eller båda mina älsklingar ida ;) så mysigt!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0