imorn :D

imorn ska ja till mvc, de blir antagligen ett ultraljud! pga att dom vill se hur barnet ligger, då min barnmorska inte kände att den låg me huvudet ner förra gången. o ja tror inte den lagt sej ner nu heller... så då blir de ultraljud :D känns så kul att få se den lilla/e igen! så himla mysigt! o min pojkvän har inte sett den på de tidigare ultraljudet. så han ska förhoppningsvis med, MEN han blev magsjuk häromdan... så vi ska vänta o se hur han mår imorn på moronen, vi hoppas han e frisk :/ sån jävla otur annars. han som aldrig brukar va sjuk, så är han sjuk 2 gånger på mindre än en månad... jävla otur asså. haha, min mamma tjatar som fan att hon vill följa me, om han är sjuk. så hon får följa me i så fall såklart. men ja hoppas min älskling e frisk nog, o han vill ju va me!
o de här me att den inte vänt sej än, o att de är därför dom ska göra ultraljudet. de är ingen fara! dom vill bara hålla koll ordentligt. statistiskt sett tror ja att de är vecka 37 dom oftast vänder sej. tror ja, men vad ja vet däremot, de är att de absolut inte är nån fara att den inte vänt sej! så de är bara att njuta av ultraljudet ;)

åsa
Brukar du åka skidor/bräda på vintern?
I så fall vart åker du hellst å åker skidor/bräda??
Ha det bra!


hehe nää... ja e lite pinsamt oaktiv faktiskt (va de även innan alltså) så ja har inte åkt i en backe sen ja va lite. jätte tråkigt, men ska ta igen de sen när den lilla/e är stor nog för backen :) men hade även tyckt de va kul att testa bräda! verkar skit kul. ska ja absolut göra nån dag! men kan tyvärr inte ge några tips på en bra backe eller så. har du testat bräda nångång? är de så kul (som ja tror haha) kramar

shit nu har den hicka igen! den har de typ varannan dag nu i de sista, haha... undra va de beror på? hmm... :P

Kommentarer
Postat av: Erika

Svar: Hej! Vad kul att du snubbla in! Blev jätteglad av din kommentar!



Jag har faktiskt inte gjort min bloggdesign själv, har lagt in annonser och skrivit en liten text i sidan, kan lite i alla fall men designen har en annan duktig tjej gjort. Gå in på sarahsglitter.blogg.se om du vill ha hjälp med din, det kostar 200 men då får du den exakt som du vill ha den, hon är tålmodig och jätteduktig. Tror dessvärre inte att hon kan göra förrän i december för det var något krångel med hennes dator. Jag är också extremt oteknisk av mig. :)



Vad glad jag blir att höra det! Har varit och kikat på din blogg några gånger men jag märkte inte förns nu att du är gravid och hela köret. Hur långt är du gången? Gud vad kul! :D Vet du vad det är för något kön? Åh! Denna bloggen kommer jag fortsätta läsa, helt otroligt spännande med gravidbloggar och dessutom verkar du också vara snäll och söt. =)



Nej gud nej! Jag hade inte den blekaste att det fanns! Här i Sverige åtminstone, trodde det var något gammalt som småpojkar skämtade om på typ 40-talet så jag blir helt chockerad också. Jag älskar djur och jag blir så arg. Läste i tidningen nu dock att det ska stoppas, undra om det ligger någonting i det. Jag hoppas det. :)



Hoppas du får en alldeles jättebra dag imorgon för nu sover du säkert!



Lägger till dig på bloggkoll också så. :) Så du vet!

2008-11-14 @ 01:33:25
URL: http://theerika.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0