Dita

Hej Julia!
Har följt dig lite från gravid.se
Tänkte bara fråga och hoppas att allt är bra med dig?

Hade jag varit dig hade jag packat min väska, även om jag var först föderska så kom min son tidigare än beräknat.
Och allt det där man skulle hinna göra och få med sig han jag inte :S

En liten tankeställare bara försök att få allt gjort kram på dig.


jo tack :D de är bra med mej, förutom att ja e lite stressad... du har helt rätt, ush börjar känna mej riktigt stressad faktiskt :/ måste verkligen fixa de sista nu.
hur är de sj? väntar du din andra nu :) ? kramar

Kommentarer
Postat av: Dita

Jo tack med mig är det bara bra.

Nej jag fick min lille plutt nu i Augusti, skönt när det väl var över.

Stressa inte för mycket bara kram på dig och hoppas att du hinner med allt.

2008-11-30 @ 10:58:07
Postat av: Erika

Vart har du tagit vägen? Du har inte bloggat på ett tag? Nu blir jag alldeles nyfiken här, tänk om du åkt in på förlossning. Oj oj! Hoppas det är bra med dig i alla fall! Kramar

2008-12-04 @ 23:05:50
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha har själv undrat det i några dagar.

Hoppas allt är bra med dem.



Kramar

2008-12-06 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0