den har fixerat sej!

när ja va hos barnmorskan sist, så kunde vi konstatera att den är fixerad! o huvet va inte de minsta "ruckligt". hon visa mej hur ja skulle känna, så ja själv fick känna på bebisens huvud! helt otroligt, kände att de va helt hårt, de va verkligen ett litet huvud där nere! sen så fort ja kom hem väckte ja min älskling som låg o sov, o visa han, så han oxå kunde känna själv. vi låg o va helt lyckliga över att ha känt våran bebis huvud :) underbart!
så nu e de mer verkligt än innan, de är snart dax! gud va ja längtar! vill bara bli klar me allt fixande i lägenheten, möblera klart o så. o gå min profylax kurs, sen får den komma! hehe när ja gjort dom sakerna kommer ja nog bli riktigt otålig, nästan galen av längtan ;)

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

Hej hej!

Jag har en ny blogg. Ny blogg, ny start. Och jag ville börja min nya blogg med en tävling. Kolla gärna in tävlngen och tipsa om den till dina vänner. Hoppas du är med och tävlar. Lycka till! :)

ps! Eftersom min blogg är jätte ny så är det inte många som vet om den än och därför har du stor chans att vinna! :)

Love Natalie

2008-11-26 @ 12:49:08
URL: http://fuckju.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad spännande! ^^ Jösses vad jag blev bebissjuk nu helt plötsligt! :o)

2008-11-26 @ 19:41:30
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0