min älskling!








mina älsklingar!






Kommentarer
Postat av: kajsa

vackert, underbart, lyckligt =)

2008-12-27 @ 03:16:31
Postat av: Erika

Åååååh! Stort stort stort grattis! Shit nu har jag rysningar i hela kroppen och grinar typ. Hon är utan tvekan den sötaste lilla nyfödda tjej jag sett, helt sinnessjukt söt! Mycket fint hår också. :)Shit! Jag är helt uppe i varv. Hur gick förlossningen? Det var jättespännande här när du la av att uppdatera, visste att du var inne och födde din lilla tjej.



Sjukt fina bilder också! :) Man ser stoltheten och glädjen i dom.



STORT GRATTIS igen!



Massa kramar!

2008-12-27 @ 12:39:37
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh herrejösses vilken supersöt lite bebistös! Stort Grattis till er :D Hon är helt otroligt vacker ! Lycka till med allt, kraam :)

2008-12-27 @ 15:04:30
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Lajnoo

sjuuukt söt e hon :D

2008-12-27 @ 22:50:49
Postat av: Anka

Grattis Julia ;D grymt söt tjej du har fått , grymt lik sin far . Hoppas allt gick bra o att du mår bra . Sköööt om dig . Kraaam anka ;D

2009-01-05 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0